VILKEN HELG !

jag ber om ursäkt för att jag inte uppdaterade i lördags och för att jag ändast slängde in en hastig bild igår. 
men som ni alla vet hade min mamma bröllop i lördags och det tog upp all uppmärksamhet. 
jag var fotograf och brudtärna så det var mycket att tänka på, 
jag var med mamma hos frisören halv elva på morgonen och sedan hämtade Filip oss och vi åkte iväg for fotografering. 
vi åkte till ett jättemysigt ställt utanför Simrishamn och fotograferade i en timme unigefär. 
när dem sen lämnade mig hemma så fixade jag mig med alla andra som också var hemma hos dem och fotograferade en del där också. 
sen var det bröllop och fest ska kvällen och natten. 
 
igår vaknade jag i samma rum som alla kusinerna och André och visade det så varmt. 
vi käkade frukost och åkte ner till lokalen för att städa. 
sen tog vi det lugnt hos mamma och åt pizza på kvällen. 
jag satt uppe inatt till tolv för att fixa bröllopsbilderna och blev klar med ganska många, 
dem kommer upp här senare i veckan. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0