VILKEN SOMMARDAG

idag har det verkligen varit superfint väder och det har jag verkligen utnyttjat. 
jag vaknade vid halv tio då jag gjorde havregryndgröt till frukost och till det plockade jag smultron och vinbär i trädgården, så himla gott! 
sen tog jag på mig min nya bikini och gick ut och la mig i solen. 
solade först 45 minuter mage och sen 45 minuter rygg innan jag gick in och fixade lunch. 
köttbullar med lite potatismos och majs. 
sen solade jag lite till innan jag tog på mig och cyklade ner till min älsklings jobb. 
jag har inte träffat honom sen i fredags eftermiddag då han har varit på dreamhack. 
så vi kramades ganska mycket innan jag skulle hämta ut mina domarpengar och han skulle träna. 
så nu sitter jag ute i vår trädgård igen och tänkte kolla nya pretty little liars men det har tydligen inte kommit ut än..
sen ska jag till andré för att äta och sova hos honom. 
ha en bra onsdagskväll så hörs vi imorgon. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0