ÄNTLIGEN IGÅNG IGEN ..

idag har det varit en riktigt bra dag för mig. 
jag hade först fotografisk bild och övningen vi gjorde idag gick riktigt bra och jag blev supernöjd.  
sedan hade vi en lång håla då jag och Tullan skulle plugga med det blev inte riktigt så, 
vi pratade mest om annat och fokuserade inte alls på naturenkunskapen. 
vi hade även matte och engelska och både dem lektionerna gick ovanligt snabbt. 
 
när jag kom hem började jag plugga lite innan jag och pappa äntligen stack ut och övningskörde igen. 
vi har haft ganska långt uppehåll för vi inte hunnit och det har varit snö osv..
men nu är vi äntligen igång igen och idag körde jag i 45 minuter och det gick riktigt bra. 
sen jag jag bara pluggat resten av kvällen. 
har naturprov på torsdag och sen fotografisk bild prov på måndag och i helgen hinner jag verkligen inte plugga så måste kunna allting nu. 
men nu ska jag sova, godnatt allihopa. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0