EN UTAV DE BÄTTRE SÖNDAGARNA

idag är en väldigt bra dag, 
just för att det är som en lördag. 
vi är lediga imorgon så det känns som lördag för mig, 
jag blev körd imorse hem till pappa för att ta min cykel och sticka till konstgräset. 
jag dömde idag min andra elva manna match och det var min lillasysters lag, 
dem spelade väldigt bra och vann med 6-1. 
efter matchen stack jag hem och duschade och åt innan jag stack ut och fotograferade. 
blev väldigt nöjd med bilderna som ligger uppe här i förra inlägget. 
ni får gärna komma med tips på saker ni vill se mig fotografera. 
 
nu har jag varit hos min pojkvän i några timmar och ätit oxfilé. 
vi skulle egentligen ut och äta men vi stannade här. 
nu sitter vi och kollar på en riktigt cool kille på youtube och snackar. 
vi sover här ikväll myser till det med godis eftersom det är extralördag. 
vi hörs imorgon mina kära läsare. 
 




Kommentarer
Postat av: -

Kan du inte ta mer bilder från din vardag och lägga upp i bloggen :)

2014-03-09 @ 22:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0