EN VÄLDIGT BRA HELG

varför går helgerna så otroligt fort? 
eller är det bara jag som tycker det, nä det kan det inte vara. 
jag har iallafall haft en riktigt bra helg och inte riktigt hunnit uppdatera här. 
i lördags så var jag hos André på dagen, 
vi gick en riktigt lång runda med hans hund och sedan kollade vi på massa youtube klipp. 
jag stack hem vid halv sex för att vi skulle iväg och fira våra bonuskusiner. 
jag stack sedan efter maten och efterrätten hem till André igen.
vi kollade melodifestivalen och tre filmer och somnade sent, 
vilket var dumt för jag skulle upp och döma imorse.. 
 
efter jag hade dömt, duschat och fixat mig så stack vi till emporia. 
jag, André och hans föräldrar var där inne, 
eller ja dem körde in oss och sen så gick vi själva runt. 
vi tog sedan tåg och buss hem och jag kom hem för en halvtimme sedan. 
jag handlade riktigt mycket idag och det kommer jag lägga upp bilder på imorgon. 
men nu ska jag sova så godnatt alla mina läsare. 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0