FÖRLÅT

jag ber om ursäk för min dåliga uppdatering på senaste tiden, 
det har varit ganska mycket denna veckan och jag har inte rirktigt hunnit med bloggen.. 
igår så vaknade jag brevid min älskling, 
vi skulle kolla på film tillsammans i onsdags och det slutade med övernatting hos honom också. 
riktigt mysigt, sen i skolan så hade jag bara två lektioner. 
jag hoppade över idrotten för att vi hade simning och jag kände inte min bra för det denna vekan. 
 
efter jag kommit hem så åt jag lite kvarg med müsli innan jag stack ner till actic. 
jag tränade men andré och det gick riktigt bra för mig igår faktiskt. 
jag gick och la mig tidigt igår och när jag vaknade imorse så hade jag så ont i magen
att jag stannade hemma idag. 
nu ska jag titta lite på top modell sverige och sedan fixa lite lunch till mig själv. 
ha en bra fredag allihopa. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0