FORTFARANDE TRÖTT

idag känndes det som en riktigt onödig skoldag, 
vi är lediga imorgon så det känndes ganska drygt att gå till skolan en dag och sedan vara ledig en dag.. 
iallafall så hade vi fotografisk bild prov direkt på morgonen och det gick rikitgt bra. 
men det känner jag alltid och ibland blir det inte riktigt så. 
sedan hade vi lunch och då fick jag äntligen träffa min tullan igen. 
sen efter matten har jag igentligen extra hjälp i engelska men tycker att den är så fruktansvärt dålig
och jag lär mig verkligen ingenting på den och jag slapp den idag för jag hade ont i halsen. 
 
så jag tog bussen en timme tidigare hem och innan vi hade äns kommit till första hållplatsen så somnade jag. 
det var verkligen jätteskönt och jag sov hela vägen tills en minut innan jag skule hoppa av. 
som tur är fick tjejen som satt brevid mig sms och det lät skit högt annars hade jag vaknat på slutstationen.. 
jag var också hemma hos andré ett tag innan jag stack hem, 
vi kramades och pussades och pratade lite om dagen, så mysigt det var. 
men nu ska jag kolla på en film så ha det bra. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0