GANSKA LUGN DAG

vaknade av mig själv imorse mycket tidigare än jag ställt klockan, 
men det var faktiskt skönt för då kunde jag ta det lugnt och kolla lite tv. 
jag åkte in till skolan tidigare för att äta lunch med André. 
själv började jag inte förrän halv ett och då hade jag möte på naturenkunskapen. 
jag har även haft matte och idrott, idag var vi rekord lite människor med på idrotten, bara sju stycken. 
det var bara för vi skulle ha fys/styrketräning men det var skönt faktiskt.  
 
nu sitter jag hemma och väntar på att min lillasyster ska bli klar med kycklingsalladen som vi ska äta till middag. 
det ska bli så himla gott! 
direkt när jag kom hem ifrån skolan hoppade jag in i duschen, så skönt. 
men nu ska ni inte behöva läsa ett långt och tråkigt inlägg, 
ha det så bra sålänge tills vi hörs nästa gång. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0