HERREGUD SÅ TRÖTT MAN KAN VARA

som sagt var jag och André på artonårsfest i Blekinge igår. 
det var ett rent helvete att komma dit.. 
vi hoppade på tåget i Lund tjugo i sex och skulle varit framme på festen åtta. 
men utanför Bromölla så är det en som hoppar framför tåget så vi stog stilla i en och en halv timme. 
till slut kom äntligen ersättningsbussar som skulle ta oss till Ronneby där vi skulle byta buss.  
 
det hoppade på två tjejer som också skulle till festen så vi satt och snackade, 
vi hoppade av på fel station och fick istället ta taxi till festen. 
vi kom dit klockan elva och det tog 5 och en halv timme för oss att komma dit. 
annars var det en bra kväll och idag har hela dagen gått åt att ta oss hem. 
såklart så blir det fel med Skånetrafiken så vi fick sitta i över en halv timme i Kristianstad. 
jag sov också bara två timmar inatt så herregud vad jag är trött nu, 
sov en stund när jag kom hem så pappa fick väcka mig när maten var klar. 
men nu måste jag verkligen plugga till provet imorgon.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0