SHOPPING DAG

igår hade jag en riktigt bra lördag, 
jag gick upp ganska tidigt, klockan var nog endast nio. 
efter frukosten tog jag tag i mitt rum, 
dammade, tog med speciellt medel överallt, dammsög och planerade.. 
jag ska nämligen göra om i mitt rum så jag mätte och tänkte ut och skapade idéer. 
jag bakade sedan en chokladkaka som vi åt till efterrätt på kvällen. 
vid halvfem tiden kom André, vi spelade olika spel och jag vann hela tiden som vanligt. 
vi käkade god middag, fläskfilé i vitlökssås med färsk pasta. 
 
vi somnade ganska sent och vsknade upp till att pappa smsade imorse. 
vi fixade oss och käkade frukost innan vi åkte in till Malmö.
vi var på Ikea för att kolla ny garderod och nytt skrivbord till mig, 
sen åkte vi vidare till emporia. 
hittade en löpartröja och ett par löpartights, en vattenflaska och en vår sjal, som det kommer bilder på imorgon. 
nu har jag precis duschat och sitter med nymålade vinröda naglar. 
så nu ska jag måla ett andra lager på mina naglar. 
vi hörs imorgon och jag lovar att ni ska få bättre inlägg i denna veckan som kommer. 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0