SNART KOMMER NÄSTA AVSNITT UT

idag kommer äntligen nya pretty little liars avsnittet ut, 
säsongsfinalen av fjärde säsongen och nu kommer man få svar på alla frågor man haft sedan första avsnittet.
jag sitter hela tiden och uppdaterar swefilmer för att kunna kolla på det direkt. 
men annars idag är det en bra dag, 
jag kom till skolan lite innan vi började och nu sitter jag på medieproduktionen. 
vi har ingen engelska idag så vi flyttar fram den sista lektionen till nu istället så vi slutar tidigare idag. 
så himla skönt och behövligt ! 
när jag kommer hem har jag redan nu bestämt mig för att baka något gott och cykla med det till andré. 
han är sjuk så han behöver tas om denna veckan och han blir så glad när jag bakar åt honom. 
 
men nu ska jag försöka att fokusera lite mer på mitt arbete, 
eller ja, jag är klar med det jag ska göra så får hjälpa dem i min grupp. 
vi hörs senare mina kära läsare, ha det bra sålänge. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0