UNDERBART BRA HELG

min helg har verkligen börjat på bästa sätt! 
skolan var faktiskt riktigt lugnt och sen åkte jag bussen med Victor hem. 
jag stack sedan hem snabbt för att packa och sen till André direkt. 
vi lagade mat och mös sedan med dippa, gurka och morot. 
 
imorse vaknade vi tidigt av oss själva båda två, skönt att verkligen sovit ut. 
jag stack efter frukosten och dömde min första elva manna match.  
sen blev jag hämtad av mina systrar 
och mammas sambo så vi har varit på emporia. 
nu ska vi hem och laga fyrarätters middag då vi har lottat vem som ska göra vad. 
kommer bilder sen på hur alla rätterna blev, 
hoppas ni får en bra lördagskväll för det kommer jag att ha. 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0