ÄNNU EN DAG HEMMA

imorse hade jag tid hos läkare så jag var på plats kvart i åtta. 
jag fick bekreftat att jag har halsfluss så jag fick pencilin och mår så myxket bättre! 
annars idag har jag legat och kollat filmer, rekommenderar allihopa starkt. 
The notebook, pojken i den randiga pyjamasen och Kärlek Delux. 
så bra och så olika, leta upp dem och kolla på dem. 
sen har jag också hjälpt pappa med maten, ceasarsallad. 
sen kollade jag på landslagsmatch i fotboll med pappa och hans sambo. 
Sverige förlorade men matchen var ändå kul att kolla på. 
imorgon har jag fullt upp hela dagen men hoppas jag kan slänga in ett inlägg, 
och förlåt för att jag inte lagt upp bilderna på mina nya kläder men jag har varit sjuk och inte haft ork.. 
dem kommer upp jag lovar. 
sov gott allihopa så slankas försöka hinna slänga in ett inlägg imorgon.  
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0