ÄNNU EN UNDERBAR DAG

imorse fick jag på min en jättefin byxdress och en tunn svart kofta som snabbt åkte av igen. 
det har varit helt galet varmt och jag bara hoppas deg kan hålla i sig två veckor till då jag ska vara bröllopsfotograf. 
dagen har varit bra och inte bara vädret utan allting, 
första lektionen hade vi utomhus då vi bara skulle fråga lite folk frågor. 
sen hade vi naturprov som faktiskt gick ganska bra. 
efter matten sen så åkte jag hem och cyklade sen till André, 
vi gick ner och käkade glass som sen har vi tillbringat hela kvällen tillsammans. 
imorgon har jag matte nationella hela dagen så jag måste verkligen sova nu, 
godnatt allihopa. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0