DET KOMMER BLI MITT LIV

idag när jag vaknade så var det precis som igårkväll, regn.. 
jag blir så depprimerad av dåligt väder och mitt humör påverkas väldigt mycket över hur vädret är. 
iallafall så tog jag mig upp ur sängen och ut i köket för att äta. 
efter jag fixat mig klart tog jag på min hunter stövlar och gick mot bussen. 
jag fick åka med min absoluta favorit imorse och det var behövligt. 
i skolan så har vi haft fotografisk-bild och natur och just nu matte, 
vi var även idag i mörkrummet och herregud så kul det är, ni skulle bara veta hur mycket jag njuter. 
 
snart slutar jag matten och ingen engelska har vi idag då vi ska läsa själva hemma. 
så när jag kommer hem ska jag lägga mig i sängen och försöka läsa lite och sedan sova tidigt ikväll.
men vi hörs senare då jag ska lägga upp en video ifrån i lördags då min lillasyster och hennes kompis sjöng på 
deras konfirmation och jag filmade. 
ha det så bra sålänge så uppdaterar jag när jag kommer hem. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0