DIGITALTSKAPANDE LEKTION

 
Detta är vad jag har jobbat med de senaste två timmarna, 
eftersom jag var klar med alla uppgifter vi har gjort så fick vi jobba fritt. 
jag valde att göra något annorlunda och sticka ut.
så jag hittade insperation ifrån youtube men sedan jobbade jag fritt.
jag valde att skriva texten "stratte" eftersom jag vet att min kära pojkvän uppskattar när jag gör
bakrundbilder till honom och jag andvänder ändå inte såna själv. 
 
jag fick även reda på att jag ligger på B+ i digitalsskapande och ska verkligen försöka att få ett A.
så nu jobbar jag extra hårt den sista tiden så att jag klarar mitt mål. 
men nu ska jag ta och stänga ner datorn och ta mig hemåt.
ha det bar så hörs vi. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0