HELT UNDERBAR HELG..

... iallafall än så länge och jag vet att den kommer fortsätta att vara det. 
eftersom jag inte bloggar så bra ska jag förklara varför. 
i torsdags vaknade jag jättetidigt av mig själv, sen fixade jag mig hela dagen. 
gjorde matsäck, packade kläder och gjorde mig själv i ordning för att cykla till andré och lämna mina saker. 
vi tog oss sen hem till mamma för att fira hennes 45 års dag tillsammans med fina släkten. 
 
igår (fredag) vaknade jag och andré upp hemma hos honom till alarmet halv åtta för att vi skulle hinna
att fixa oss, äta frukost och ta oss till bussen som gick 9. 
vi kom fram till köpenhamn klockan elva då vi ställde oss i inträdes kön till tivolit.
sen gick hela dagen åt till att åka karuseller, äta våra matsäckar, gå runt och mysa, skratta tillsammans 
och ha det hur underbart som helst. 
vid halv sju tiden tog vi tåget tillbaka till lund för att sen ta bussen vidare hem.
vi var hemma vid nio och då beställde vi mat som andré bjöd mig på och sen myste vi i deras jacuzzi och kollade på en mysig film tillsammans. 
 
idag väckte andré mig vid lite över elva och vi gick upp för att käka frukost. 
nu stack han precis iväg för att gymma och jag får fortfarande inte träning pga att jag går på pencilin så jag stannade hemma hos honom och nu sitter jag här och skriver.
ikväll skulle vi nog laga mat tillsammans och sen bara mysa en natt till. 
andledningen till att vi var iväg igår och att vi sover hela långhelgen är att vi på måndag har 3 års dag. 
men nu ska jag kolla på en film så vi hörs senare. 
en fin gammal bild på mig och andré. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0