70 ÅRS FIRANDE

jag ber om ursäkt för att jag inte har lagt upp mitt träningsanlägg än, 
jag har faktiskt inte haft tid idag, förlåt. 
jag vaknade ganska sent och käkade frukost, 
städade hela mitt rum, 
dammade, dammsög, bytade sängkläder osv..
sen stack jag och pappa ut och övningskörde i en timme, 
jag käkade sedan lunch innan jag hoppade in i duschen. 
sedan började jag fixa mig, valde ut kläder och sminkade mig. 
vid fyra blev jah hämtad av Filip och vi körde hem till mamma, 
vid fem åkte vi sedan till morfar för att fira hans 70 års dag. 
vi åt gott och hade så trevligt, 
hade kul med kusinerna som jag inte träffat sedan i somras. 
nu har jag precis kommit hem till André och ska tillbringa natten här med honom, 
nä nu ska vi kolla på film, godnatt.  
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0