ÄNTLIGEN HELG

imorse när jag vaknade jag jag glad direkt,
just för att det är fredag. 
jag kom till skolan och hade en lektion innan jag käkade lunch,
matsalen var så mysig när vi kom in där idag. 
det var ner släckt med tända ljus och sedan musik i högtalarna. 
efter vi käkat så stack vi en stund till stan och kollade lite innan vi åkte tillbaka till skolan och hade idrott. 
efter idrotten väntade jag ett tag på André och sen va jag i stan medans han stog på öppethus och sedan åkte vi hem tillsammans. 
när jag kom hem kollade jag på idol och sen käkade jag lite och nu ska jag snart gå in och lägga mig för imorgon blir jag hämtad halv åtta. 
vi hörs senare imorgon, godnatt allihopa. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0