EN HELT VANLIG TISDAG

imorse gick jag upp lite tidigare än vad jag brukar för att göra avokado macka, 
så himla gott och bra start på dagen men en grov macka med avokado på. 
sen åkte jag bussen till skolan med min älskade André, 
dock så sov jag hela vägen för jag var så himla trött. 
i skolan hade jag mediepruduktion hela förmiddagen från 9.40 till 12. 
det är ett ämne som jag verkligen tycker är kul och idag fick vi en ny uppgift,
eller ja vi fortsätter på våra projekt fast nu är vi inne i del 3 där någon annan ska göra vår sista uppgift och jag ska göra någon annans. 
vi ska alltså lära oss att sammarbeta och det är ofta sådant man gör när man jobbar med media.  
 
efter median och historian var slut så väntade jag ett tag på André, 
eller ja fem minuter..
sen åkte vi bussen hem tillsammans innan vi gick hem var för sig. 
jag gjorde klart inlärningen i historia och satte mig sedan framför the walking dead innan jag lagade middag.
sen har jag suttit framför datorn hela kvällen, 
kollat paradise hotell och big brother och även fixat en sak som snart är klar.
nä nu ska jag sova, vi hörs imorgon.  
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0