EN RIKTIG TA DET LUGNT DAG

hej! hur mår alla ni underbara läsare idag? 
jag idag har mitt humör och min kropp varit på topp,
för det första så sov jag verkligen ut hos André imorse och vaknade inte förrän halv elva. 
vi låg kvar ett tag i sängen och gick upp vid tolv och käkade frukost, 
efter frukosten kollade jag på ett så spännande program på animal planet medans André röjde undan på rummet. 
vi kollade sedan på en superbra film vid namn Dracula untold, 
den var superbra och det är så mysigt att ligga en hel dag i sängen bland täcke och kuddar och bara mysa med den man älskar mest. 
vid fyra tiden skulle han iväg så jag gick hem och när jag kom hem var dem fullt igång med att sätta upp adventsstjärnor och ljusstakar. 
så himla mysigt att sitta på sitt rum och läsa min engelska bok i ljuset ifrån stjärnan och tända ljus. 
efter vi käkat och jag läst klart det jag ska läsa till imorgon så satte vi oss framför tv'n och tog det lugnt allihopa. 
jag har nu precis hoppat ner i sängen och ligger här och kollar igenom telefonen innan jag ska sova, 
imorgon startar dagen med fotolektion och det är så kul. 
men vi hörs imorgon igen, godnatt. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0