FÖDELSEDAGSFIRANDE

min morgon började med skönsång för pappas sambos barn, 
eller ja skönsång var det kanske inte direkt.. 
det blir inte så vackert klocka sex på morgonen. 
efter vi sjungit så gick jag in och la mig igen och sov en timme till innan jag behövde gå upp, 
jag åkte sedan buss med älskling till skolan och det är så skönt att prata med honom på morgonen. 
 
efter skolan som var ganska tråkig så åkte jag bussen hem med André, 
vi sa sedan hejdå och jag cyklade hem.
jag kollade på the walking dead, paradise hotel och big brother. 
sen klockan sex fick vi gäster och vi åt god mat och hade det trevligt. 
dem har nästan precis åkt hem och nu sitter jag i soffan med pappa och kollar på landslagsfotboll. 
sen vid elva ska jag cykla till André och sen sover jag där inatt. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0