HUR KALLT OCH BLÅSIGT KAN DET BLI?

imorse när jag vaknade och kollade ut så blev jag så deprimerad av vädret,
dagen har iprinsip varit deprimerande hela dagen av olika anledningar. 
först att det var så fruktansvärt kallt och blåsigt, 
men det positiva var att jag äntligen kunde andvända min Ralph lauren vinter jacka som jag längtat så på att andvända. 
sen har jag även varit deprimerande för att jag har så fruktansvärt ont i munnen.. 
men allt dåligt lyftes upp när min kör runda med pappa gick så himla bra. 
jag körde in till Lund och körde i stan och sedan hem igen. 
det är verkligen så himla kul att köra och speciellt när det går så bra som det gör. 
när jag kom hem så satte jag mig och fortsatte med pluggandet som jag påbörjade innan körningen och sedan kollade jag lite paradise hotell och big brother. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0