LÄXHJÄLP HOS ANDRÉ

just nu ligger jag i sängen efter en ganska lugn dag faktiskt, 
det händer inte så mycket speciellt och jag vet egentligen inte vad jag ska skriva om. 
jag sov iallafall som vanligt hela vägen i bussen både till och från skolan, 
i skolan på onsdagar så harvi inte heller några speciellt roliga lektioner. 
jag cyklade hem till André efter skolan och fick hjälp med engelska läxan, 
känns så tryggt att jag alltid har honom när jag behöver hjälp. 
sen cyklade jag hem och duschade, 
kollade på paradise hotell och big brother innan jag käkade. 
sen har jag fixat mina naglar och kollat lite på tv, 
imorgon ska jag både övningsköra och träna. 
men vi hörs imorgon igen, ha det bäst.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0