LEDIG IMORGON

efter en helg så gick jag i skolan i en dag och nu är vi lediga igen. 
vi har Ö-dag imorgon då vissa har utvecklingssamtal och vi andra är lediga. 
så efter skolan som för den dekan idag var väldigt bra, 
hade fotolektion på morgonen och det får väldigt bra för mig där och tycker det är så kul.  
sedan hade vi estetiskkommunikation och engelska innan jag åkte hem. 
när jag väl kom hem käkade jag lite mellis, äpple med kvarg och kanel. 
sen cyklade jag ner till gymmet och körde ett riktigt stenhårt ben/rumppass, 
sen stack jag hem och käkade middag innan jag cyklade till André. 
nu sitter jag i Andrés vardagsrum och kollar på fotbollsgalan med hans pappa, 
men snart är det slut och då ska jag ner och mysa med min André. 
vi hörs imorgon igen för nu börjar galan snart igen. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0