NY VECKA, NYA MÖJLIGHETER

nu ligger jag här i sängen igen, 
det har blivit en rutin att jag bloggar det första jag gör när jag lägger mig i sängen. 
imorse när min klocka ringde så önskade jag bara att det var ett skämt och att jag kunde somna om, 
men såklart visste jag att det inte var det så det var bara att dra sig upp. 
en ska jag har tänkt på är att det första man tänker på dagen när man vaknar är något som: ååh vill bara somna om, och sedan går iallafall jag hela dagen och bara längtar att så lägga sig i sin varma säng igen. 
men när man då tillslut lagt sig i sängen så är man allt annat än trött? 
 
dagen har iallafall varit superbra, 
måndagarna kan inte börja bättre än 2,5 timmars fotolektion. 
dagen fortsatte med en estetiskkommunikation lektion och tillslut engelska där vi skulle redovisa en kort sak som faktiskt gick helt okej. 
jag väntade sedan en kort stund innan André slutade och vi åkte då bussen hem tillsammans med mamma också. 
sen har jag även tränat ett stenhårt ben/rumppass och i veckan kommer mitt första träningsanlägg upp. 
så håll utkik efter det, nä nu ska jag sova. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0