OCH HELT PLÖTSLIGT HAR HELA LOVET GÅTT

idag var det söndagsångest igen, hatar den känslan. 
jag hade iallafall en bra avslut på dagen då jag fick träffa mig pojkvän som har varit borta hela helgen. 
det finns inget bättre än känslan när han håller om mig hårt efter att man längtat efter varandra. 
dagen började iallafall inte alls som jag tänkt, 
jag hade sån fruktansvärd mensverk och det är nog faktiskt det absolut jobbigaste som finns. 
det krampade så i magen att jag fick ligga i flera timmar framför tv'n och kunde inte göra något annat. 
efter ett tag tog jag iallafall tag i historieuppgiften som jag skjutit upp hela veckan. 
och sen fick jag till slut träffa min älskade André. 
 
jag kom precis på att jag har glömt att berätta att när pappa och familjen 
kom hem ifrån new york så fick jag en kabel stickad Ralph lauren tröja utan pappa. 
resten av det han köpte till mig kommer jag få i julklapp men fick en tröja direkt. 
så den kommer jag också visa samtidigt som jag visar det jag själv införskaffade mig på lovet. 
men inte nu för nu ska jag sova, godnatt. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0