ÖVNINGSKÖRNING OCH TRÄNING

hallå, vilken dag jag har haft. 
min dag har verkligen varit fullspäckad med en massa grejer.. 
i skolan så är det ju som vanligt en massa saker som man ska göra men när jag kommer hem brukar jag kunna ta det lugnt en stund iallafall. 
jag satte mig och käkade kvarg med äpple och kanel till mellis framför big brother, 
mitt i avsnittet kommer pappa hem och vi ger oss ut och övningskör. 
när jag kommer hem startar jag avsnittet igen och efter tio minuter får jag pausa för att det är mat. 
när jag precis har satt mig med maten vid bordet så ringer André och vi bestämmer oss för att träna. 
efter maten kollade jag klart på avsnittet av nog brother medans jag bytade om och sedan cyklade jag till gymmet, 
och herregud så skönt det var att träna idag! 
det blev ett bra mag/rygg pass och jag kom hem vid kvart över nio, 
jag tog och käkade en banan och nu ligger jag här och ska försöka sova. 
godnatt alla underbara människor.
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0