SKÖN SKOLDAG

igårkväll när jag gick och la mig så la en i min klass upp i vår grupp på Facebook att vår första lektion var inställd, 
så istället för att börja 10.50 så började jag 12.40. 
det var verkligen så skönt att sova länge och jag vaknade av mig själv vid tjugo över nio. 
jag käkade frukost och tog det lugnt framför tv'n och tog bussen halv tolv. 
efter skolan så åkte jag hem och käkade min lunch i bussen, 
när jag kom hem bytade jag om direkt och stack till gymmet och var där i nästan två timmar. 
så himla skönt mag/rygg pass! 
efter jag tränat så var middagen klar och det serverades köttfärsbiffar i brunsås med ris och sallad. 
sen har jag målat mina naglar och tagit det lugnt på mitt rum framför big brother och paradise hotel, 
nu sitter jag ute i soffan med pappa men ska snart gå in i sängen och lägga mig.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0