VILKET BENPASS

idag har jag verkligen varit super trött, 
hela dagen tills det att jag kom hem igen. 
jag blev helt hyper och hade så mycket överskottsenergi. 
i skolan så jobbade vi vidare på foto lektionen i mörkrummet, 
det är så himla kul och jag känner mig faktiskt ganska duktig på det. 
sen käkade vi lunch och efter det hade vi estetiskkommunikation och engelska. 
när jag sen satte mig på bussen påvägen hem så somnade jag direkt och sov hela vägen, så skönt. 
jag satte mig sen och jobbade med bilder och så på datorn innan jag åt middag. 
sen stack jag ner till gymmet och körde ett så grymt ben/rumppass att jag kommer ha världens träningsverk i veckan. 
nu är jag hemma i min säng och ska precis sova,
vi hörs imorgon igen, ha det bäst.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0