12 - NÅGOT DU HAR LÄST

jag är en sån tjej som verkligen hatar att läsa, 
jag har alltid tyckt att det har varit jobbigt och svårt att läsa.. 
när jag började 1an på gymnasiet så kom dem fort fram till att jag har dyslexi. 
det är en väldigt jobbig sak att ha då alla bokstäver blandas ihopa och jag har väldigt 
svårt för att både läsa och skriva. 
både jag och mina föräldrar tycker att det är riktigt dåligt av min förra skol att dem 
inte har försökt ta reda på varför jag har haft svårt för att läsa, 
dem säger "det är svårt att märka" men hur kan då det inte ens ta en månad på polhemskolan
innan dem uppmärksammar det och tar tag i det direkt? 
jag har iallfall läst en bok som jag tyckte var väldigt bra och alla borde läsa denna boken. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0