ÄNNU ETT TRÄNINGSPASS

ännu en skoldag har passarat och bara tre dagar kvar till lovet. 
hur har er dag varit idag allihopa? 
min dag har faktiskt varit ganska bra.
hade mediepruduktion i skolan och då blev jag klar med mitt projekt, 
så nöjd över det och så glad att jag hann klar i tid. 
kommer att visa resultatet senare i veckan eller nästa vecka. 
efter skolan så åkte jag hem, bredde två mackor och blev hämtad av mammas man. 
vi åkte till Lund och hämtade upp mamma och sedan vidare till Kävlinge där hon höll GRIT PLYO och CX WORKS, 
va bara med på GRIT då mina knän gör super ont..
det känns ändå super bra då detta var det fjärde passet på tre dagar. 
kom sen hem vid åtta, duschade, käkade och nu sitter jag framför tv'n. 
snart ska jag gå och lägga mig för att sova, 
vi hörs imorgon igen, godnatt. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0