DÅ VA TEMAT SLUT

ja nu är temat som sagt slut och det känns faktiskt bra, 
vi hade redovisning idag och det känndes riktigt nervös men bra gick det iallafall. 
jag började alldeles för tidigt idag också eftersom vi skulle bli klara med temat, 
så jag sov på Andrés axel hela vägen till skolan och på rutan hela vägen hem. 
efter min grupp hade redovisat så va vi tvungna att springa till engelskan, 
jag och tre tjejer i min klass har special engelska för att vi hade problem med engelska 5 och vi har prov nästa vecka så vi var tvungna att skippa redovisningarna. 
när jag sen kom hem så kollade jag runt lite på datorn och sen tog jag och pappa en härlig övningskörningstur. 
nu sitter jag och kollar på Malmö ff som spelar Champions leauge, 
dock ska jag snart gå in och lägga mig för jag är helt slut efter att gått upp så tidigt nu två dagar i rad. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0