FREDAGS CHILL

yes, äntligen fredag, som jag längtat.
dock så började min dag på alldra sämsta sätt, 
jag skulle inte gå upp förren 10.20 men jag blir väckt av att pappas sambos barn börjar skrika innan klockan 8 på morgonen? 
jag blev så jävla sur och låg en halvtimme och försökte ska om, 
så jag gick upp och kollade på tv och tog det lugnt i 3 timmar innan bussen skulle gå.. 
jag kom iallafall till skolan och fick krama min finaste nojje, älskade du. 
vi hade idrott en timme och sen slutade vi, 
känndes som en otroligt onödig dag men jag fick iallafall träffa André. 
jag tog bussen till centralen med Noémie och sen stog vi och snackade en stund. 
efter jag kommit hem så pluggade jag lite idrott då vi har prov på fredag. 
dessutom har jag sådan press på mig för att jag fick A på förra idrottsprovet.
klockan sex så kom våra underbara gester till oss, 
vi har alltid umgåtts med dem, i hela mitt liv, 
varit på semestrar tillsammans och det är speciellt när dem kommer. 
dem är så underbara allihopa. 
dem har precis cyklat hem och jag ligger just nu i min säng. 
imorgon blir en bra dag, vi hörs då. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0