LÅNGHELG

äntligen kommer dagen som vi alla har väntar på, fredag! 
min fredag har faktiskt varit väldigt bra. 
jag har haft svenska där det var redovisningar och sen idrott där det var en föreläsning, 
alltså har jag inte behövs anstränga mig så speciellt mycket idag. 
efter idrotten så slutade vi och då var klockan halv två, 
jag mötte då upp mamma i stan för en fika. 
det var så mysigt och vi tog sedan bussen hem tillsammans. 
när jag kom hem så kollade jag big brother ifrån igår och sen träffade jag André en kort stund. 
jag kom sen hem och startade "förr eller senare exploderar jag" och kollade på halva innan jag lagade maten. 
pulled pork med hamburgarebröd och grönsaker, så gott. 
jag kollade sedan klart på filmen och satte mig sen med familjen och kollade på idol. 
nu ligger jag faktiskt i sängen, 
jag vet att det är fredag men eftersom jag inte har något och göras och dessutom är jag väldigt trött så då kan jag lika bra sova. 
men först ska jag spela lite spel på mobilen och kolla igenom alla bloggar jag läser. 
 



Kommentarer
Postat av: -

Hej vilka bloggar läser du?

2014-10-03 @ 23:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0