MÅNDAG?

min hjärna blir helt knäpp när man inte går i skolan på måndagar, 
det stämmer liksom inte med vad man ska ha för lektioner och rutinerna efter skolan.
skolan idag har väl varit helt okej, 
har tillbringat min dag med finaste Noémie och det har varit superkul. 
efter skolan så tog jag en sväng inom André och fick lite pussar. 
sen blev det en hel pluggeftermiddag, 
jag har mitt första prov för 2an nästa måndag och sen har jag även en redovisning imorgon som jag läste igenom. 
jag och pappa tog även en sväng på vägarna idag, 
det gick superbra och det är så himla kul! 
vi körde först på vägarna som vi brukar och sedan lite på en parkering för att läsa mig att backa in i en parkeringsficka. 
men när klocka var åtta så hade jag pluggat några timmar och bestämde mig för att det räckte för idag, 
så jag skar upp ett äpple och ett päron och tog ett glad mjölk och kollade på gårdagens paradise och big brother. 
men snart ska jag sova för imorgon är det en lång dag med plugg.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0