RIKTIGT HÄRLIG TRÄNING

idag vaknade jag av mig själv klockan åtta.. 
det var så jobbigt och kunde verkligen inte somna om, 
jag gick upp och tog frukost med mig till soffan och sedan satt jag där ett tag. 
kollade två big brother avsnitt och målande mina naglar. 
sen kom sotaren på besök och jag fick hjälpa honom lite, 
sen fixade jag mig och käkade lunch innan jag tig en promenad i höstvädret. 
jag gick till André och stannade där några timmar. 
tog sen cykeln som jag hade stående där och cyklade hem till pappa ett tag innan jag cyklade tillbaka till mamma. 
jag lagade då mat till mig och mamma, 
korvstråganoff, ååh det blev verkligen supergott. 
sen stack jag och mamma ner och tränade två pass, CX WORKS och body step. 
så skönt det var och jag fick dessutom träffa André en stund där. 
sen efter att jag och mamma kom hem så kollade vi lite på tv tillsammans med Filip och nu ligger jag uppe i sängen och ska sova. 
jag fick även en massa träningslinnen av mamma idag som hon inte längre andvänder, 
så idag invägde jag mina nya träningstights och ett av de nya linnena. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0