SKOLAN TAR ÖVER

det är verkligen mycket snacka om skolan nu och det vet jag om,
men det är den världen som jag lever i och det blir bara mer och mer just nu. 
jag har verkligen sån press på mig eftersom på förra idrottsprovet så fick jag A och vill inte vara sämre denna gången. 
jag kämpar verkligen här hemma med de olika näringsämnena och dess betydelse för kroppen. 
men det går iallafall framåt. 
 
i skolan idag så fick jag reda på mitt engelska prov som jag skrev i måndag, 
max poäng var 89 och gränsen gick på 70% av det vilket var 60 poäng och jag klarande mig med 68! 
jag blev verkligen så glad jag är otroligt stolt över mig själv som verkligen pluggade så stenhårt förra veckan. 
annars hände det inget speciellt i skolan, 
det gamla vanliga liksom, skratt och skit snack. 
nä men nästan så är det faktiskt. 
men nu ska jag vila upp mig inför imorgon då det sista plugget inför idrottsprovet som är på fredag. 
godnatt alla underbara. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0