SÖNDAG UTAN ÅNGEST

äntligen är det en söndag där man slipper känna all skonstress. 
ja vi har ju äntligen höstlov, eller ja det börjar imorgon. 
och det ska verkligen bli hur skönt som helst. 
i helgen har jag varit med min älskade pojkvän, 
vi hat lagat mat tillsammans, varit på center syd, kollat på två handbollsmatcher, kollat på film och myst. 
idag efter Andrés match så körde hans föräldrar hem mig till mamma, 
vi käkade ryggbiff med potatis och det var så himla gott. 
efter maten kollade vi på en superbra film och nu ligger jag och ska sova.
imorgon kommer det bli en riktigt mysig dag då mamma och jag ska in till stan på dagen och sen slutade dagen med ett restaurangbesök med mamma, Filip & André. 
nä nu jag sova, godnatt.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0