TISDAGS KALAS

godkväll alla underbara läsare, hur har er dag varit? 
min har som vanligt varit helt okej, 
jag har kommit på att jag alltid skriver det till skoldagar.
jag har iallafall jobbat vidare med min produktion på median och det går väldigt bra framåt. 
jag jobbar med rökning och dess konsekvenser, 
har tänkt att jag ska visa er mina resultat senare när jag blir klar. 
efter skolan åkte jag hem med min finaste pojkvän och jag sov på hans axel precis som jag gjorde imorse. 
när jag kommit hem så satte jag mig och pluggade till idrottsprovet vi har på fredag, 
efter två timmars plugg så skulle vi iväg på middag då pappas sambos mamma fyller 65 idag. 
det blev god middag och trevligt sällskap. 
jag är faktiskt väldigt trött och orkar inte hålla mina ögon öppna längre, 
så nu säger jag godnatt så hörs vi imorgon. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0