TRÄNINGS TORSDAG

idag har dagen varit betydligt mycket bättre än igår faktiskt, 
men jag känner att det är något fel, 
jag mår faktiskt inte bra längre i skolan och jag vet inte varför.. 
jag har ingen aning, 
känner mig ensam och otrygg även om jag alltid är runt människor som jag gillar. 
hoppas att denna känslan snart går över för jag orkar inte längre, 
efter skolan så väntade jag en stund på André och pluggade till engelskan under tiden.
när vi hade åkt buss och sagt hejdå så fixade jag mig och cyklade till gymmet. 
idag var jag riktigt taggad på att träna och fyfan vad skönt det var. 
jag har även idag fått reda på att jag endast har en lektion imorgon. 
så jag börjar inte förrän 12.40 och då ska jag bara ha idrott i en timme. 
nä nu ska jag faktiskt sova, godnatt. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0