UNDERBARA HELG

jag hatar verkligen att lägga mig i sängen på söndagskvällarna, 
jag blir så deprimerad eftersom det väntar en hel skolvecka framför mig innan det är helg igen. 
dessutom är denna veckan otroligt jobbig, 
vi har bara haft två läxförhör i hela 2an och nu denna veckan har vi två prov, 
engelska prov imorgon och idrottsprov på fredag. 
men efter denna veckan så är det lugnt igen. 
jag pluggade varje dag denna veckan som precis varit, 
jag pluggade till och med fredag eftermiddag, igårmorse & igår eftermiddag och hela kvällen idag. 
men det är så himla kul när man presterar bra och får tillbaka provet. 
 
iallafall så har denna helgen varit toppen bra, 
igår så cyklade jag hem till André vid lunch tid. 
vi umgicks och mös innan vi skulle till Andrés mormor på mat. 
det är alltid så himla mysigt där och så otroligt god mat. 
när vi kom hem vid halv elva kollade vi på en underbart bra film som jag inte vet vad den hette. 
idag var jag först iväg en kort stund med Andrés familj innan jag stack hem och pluggade.. 
nä gud vad mycket pluggprat, 
nu måste jag sova för att orka morgondagen. 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0