ÄNNU EN HELG SLUT

varför går helgerna alltid så fort?
denna helgen borde ändå gått långsammare då jag för det första var sjuk torsdag/fredag och för det andra inte träffat André sen i torsdags för att han varit på Öland. 
men ändå har helgen gått alldeles för fort. 
idag har jag bara tagit det lugnt framför big brother, först kollade jag klart på dem nya avsnitten och sen fortsatte jag med att kolla ifrån 2012. 
helt galet så bra det året var och jag älskar att jag hittade det på youtube. 
jag fick även träffa min efterlängtade André vid fyra tiden, 
alltså känslan att cykla till honom när vi inte träffats på några dagar är obeskrivlig. 
men nu ska jag inre tjata ut er med allt min pojkvän snack, så med detta säga jag godnatt så hörs vi imorgon. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0