BIG BROTHER 2012

ja som ni alla har sett på mina senaste inlägg så har jag blivit helt fast i big brother 2012, 
jag har sett alla avsnitt igen ifrån början och idag kollade jag precis klart finalen.
alltså det är ett sjukt vad elaka människorna är mot varandra och jag är så himla glad över att det verkligen var rätt vinnare. 
jag hade tänkt att leta upp hennes mejladress för jag måste verkligen veta hur det gick sen. 
 
iallafall tillbaka till verkligheten eller? 
idag är det tisdag och när jag gick till bussen imorse hade jag så fruktansvärt ont i min fot. 
när jag kom till skolan tog jag av mig skon och då hade jag haft en vatten blåsa som hade spräckt så jag fick gå till skolsyster. 
tisdagar i skolan är faktiskt ganska chill och jag tyckte att dagen var bra. 
efter jag kommit hem så stack jag ner och tränade en och en halv timmes stenhårt ben/rumppass, 
dock hände det verkligen något i mitt knä förra veckan så jag kunde inte riktigt maxa vikter men fyfan va skönt det var. 
nä nu ska jag sova för imorgon är det en ny dag, ha det bäst. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0