GODMORGON ONSDAG

ja då var det en ny dag och nya möjligheter,
igår somnade jag verkligen supertidigt och det var så himla skönt. 
ställde även klockan tjugo minuter tidigare för att jag skulle hinna göra gröt, 
jag har ju så förbannat ont i min mun och mina tänder så kan inte äta macka som jag brukar.
jag kom iallfall i tid till bussen och till skolan. 
vi har svenska lektion nu på morgonen och eftersom att jag och min kära tullan är redan
klara så sitter vi på biblioteket och tar det lugnt med vars en dator. 
sen efter denna "lektion" så har vi estetisk kommunikation och ingen i vår klass förstår meningen 
med att vi som är medie elever ska gå runt och kolla och disskutera konst? 
jaja, i eftermiddag så ska jag storstäda mitt rum hade jag tänkt, 
inte för att jag har saker framme utan damsuga och damma och putsa spegeln osv.. 
nä nu får jag väl vara lite social med tullan, vi hörs senare, ha en toppen onsdag. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0