GODNATT TISDAG

vilken dag det har varit idag alltså, herregud. 
för det första så började vi en och en halv timme tidigare bara för att vi har haft en tema denna veckan så jag var så sjukt trött hela dagen, 
för det andra så har jag varit lite småsur hela dagen och det vet jag inte varför, 
och för det tredje så vill jag bara att det ska bli helg. 
i skolan idag så hade vi som sagt tema och det är ganska kul att ha lite schema brytande. 
min grupp går det ganska bra för och vi klarar nog redovisningen galant imorgon. 
efter skolan så väntade min kära prins på mig och vi gick tillsammans till bussen. 
när jag väl sagt hejdå till André efter vi åkt bussen hem så gick jag hem och satte mig framför datorn, 
jag kollade igenom big brother och paradise hotell ifrån igår och sen hjälpte jag pappa lite med maten. 
sen kollade jag runt lite på internett, kollade lite tv och nu ska jag sova. 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0