JAG DISSAR

i somras innan vi åkte till spanien så köpte jag Veet Warm Wax för att jag tänkte
att det kunde vara bra att waxa innan jag åkte istället för att raka benen varannan dag där nere. 
men när jag väl skulle andvända det så skulle man ha en halv centimeter hår. 
så jag fick raka mina ben en massa gånger i somras istället.. 
men idag var jag redo för att testa waxet då jag låtit mitt benhår växa ut då jag 
ändå har långa byxor hela tiden nu. 
så efter skolan gick jag ner i babrummet och började waxa mig. 
det står att man ska få silkeslena ben i upp till fyra veckor och att det blir ett proffisionellt 
resultat även om det är första gången man gör det. 
jag blev så otroligt besviken så för första stelnar waxet efter bara tio minuter i burken
så det blev otroligt svårt att bra ut waxet på benen, så jag fick värma den flera gånger.
för det andra så försvann inte håret, jag gjorde på samma ställe flera gånger men det fann fortfarande en 
massa långa hårstån kvar och dessutom en massa stubb överallt. 
nä silkeslent blev det verkligen inte även om jag som sagt gjorde på samma ställa flera gånger och
dessutom tog det två timmar att göra båda benen. 
så jag dissar verkligen denna prudukt och tänker framöver inte göra detta igen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0