JAG MÅSTE LÄRA MIG ATT UPPDATERA UNDER HELGER

jag ber så hemskt mycket om ursäkt för mig otroligt dåliga uppdatering, 
jag vet inte vad det är med mig på helgen men jag uppdaterat nästan aldrig på helger.. 
det är oftast så på vardagar att jag uppdaterar när jag lägger mig och ska sova men på helgen sover jag nästan alltid med André och då tänker jag inte på det. 
men iallafall så har även denna helgen varit helt underbar, 
det började med att jag och André åkte till emporia för att handla jackor.
vi köpte vars en Ralph Lauren jacka, 
jag köpte en vinterjacka och han en höst/vår jacka. 
så nu har jag handlat ganska mycket under en och en halv vecka och ska snart fotografera det och lägga upp det här. 
 
på lördagen vaknade jag i Andrés famn, 
kan man starta en dag på ett bättre sätt? svar nej. 
men vi käkade iallafall en mysig frukost efter att vi kollat lite på tv. 
efter frukosten och några filmer så cyklade jag hem för att göra mig i ordning. 
sen mötte jag upp André och vi stack vidare till Sebbe, 
vi hade en sån otroligt härlig kväll synd bara att jag var tvungen att sticka hem ganska tidigt då jag skulle döma idag. 
efter jag väl dömt två matcher idag så satte jag mig och tog det lugnt i en timme. 
jag och André cyklade sen hem till mamma och hade en mysig söndagseftermiddag där, 
vi busade med mina bonussyskon och käkade otroligt god middag. 
nä nu har jag skrivit riktigt långt, 
godnatt så hörs vi imorgon. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0