JAG ORKAR INTE MER

jag håller på att gå under tack vare min tandställning, 
och ja, det gör verkligen så ont! 
det finns inga ord i världen som kan beskriva detta.. 
så på grund av min onda mun så har dagen gått ganska segt, 
skolan gick bara allmänt segt och jag längtade bara hem. 
när jag väl kom hem cyklade jag direkt till André och mös framför en film. 
jag cyklade sedan hem och lagade lite soppa för att få i mig någonting, 
jag går runt hungrig hela tiden och det är också fruktansvärt jobbigt men jag kan ju inte äta. 
men jag fick i mig lite tomatsoppa och sen har jag kollat igen paradise hotell och big brother ifrån igår. 
nä jag har faktiskt inte så mycket att säga mer än att vi hörs imorgon. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0