NY VECKA, NYA MÖJLIGHETER

hallå alla där ute, idag mår jag superbra. 
måndagarna kan inte börja bättre än att ha två och en halv timmes fotolektion på morgonen och dessutom ha lite sovmorgon.
sen hade jag dessutom en mysig lunch med mina fina vänner Tullan & Noémie. 
och jag måste bara berätta att jag verkligen tycker om engelska nu igen, 
jag gillade det i 0-2an och efter typ 10 år har jag äntligen fått en superlärare som gör allting så mycket lättare och roligare. 
efter skolan väntade jag fem minuter på André och sen åkte vi bussen tillsammans, 
vi försöker alltid göra så vi kan åka tillsammans för det är så himla mysigt. 
efter jag sen hade ätit kvällsmiddag drog jag ut för att ta en springtur, 
dock tar min förkylning över då så det slutade med 10 minuter springning och 25 minuters power Walk. 
nu efter lite big brother tittande så ligger jag i sängen och ska precis sova, godnatt. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0